Rambursare automată
Banii sunt ușor de rambursat plătitorului. Puteți face o rambursare direct din contul dvs. RunPay.
Rambursare automată
1. Din contul personal al Plătitorului.
Pași pentru a reveni:
- În contul dvs., faceți clic pe plata dorită.
- În detaliile de plată, selectați "rambursare plată".
- Specificați suma rambursării și faceți clic pe "Run".
Returnarea nu poate fi considerată reușită dacă are starea Finalizată și i s-a atribuit un ID de returnare.
2. Ordin de plată.
Procedura de returnare.
Vânzătorul transferă bani prin banca sa.
- Banca virează sumele virate de societate în contul curent deschis la încheierea contractului.
- Banca returnează banii plătitorului în contul din care s-a efectuat plata (în funcție de modalitatea de primire a banilor).
Se generează un ordin de plată separat pentru fiecare plată.
Trebuie să conțină:
— Detaliile bancare ale plătitorului (vânzătorului).
— detaliile băncii beneficiarului.
- Numărul contului personal pentru rambursare (se vede în contul personal, secțiunea „Management” - în fila „Acorduri” - în coloana „Număr acord” (30232 ......)) din banca transferă bani în contul specificat, fondurile companiei.
3. Automat.
Dacă doriți să emiteți o rambursare din CRM, utilizați API.
4. Direct către cumpărător.
Compania poate ajunge în mod independent la o înțelegere cu plătitorul și poate returna banii acestuia personal: în numerar, prin card bancar sau în orice alt mod convenabil.