Conectarea la sistemul de plăți PAYMASTER

Pentru conectarea la sistemul de plăți Paymaster, este necesar să realizați următorii pași?

  1. Completați Ancheta și expediațio pe e-mailul : sales@paymaster.md.  Ancheta Dvs va fi examinată în decurs de 1-3 zile lucrătoare.
  2. În cazul   luării unei decizii afirmative pentru o eventuală colaborare, cu Dvs va face legătura reprezentantul companiei noastre , la contactele care le-ați înregistrat în anchetă.În continuare Dvs ve-ți primi draftul Contractului pentru a face cunoștință cu condițiile de lucru și apoi Contractul se supune semnării.
  3. După semnarea Contractului Managerul  Departamentului Comercial fa face legătura cu Dvs pentru coordonarea în continuare a Contractului.
  4. La Contract se cere de a fi anexate următoarele documente, vizate cu ștampilă și respectiv semnătura administratorului:
    • extrasul înregistrării de stat din regitrul Camerei de Înregistrări a Republicii Moldova(cu vechimea maxim 1 an).
    • certificatul de înregistrare a întreprinderii.
    • certifivatul TVA(dacă sunteți plătitor de TVA).
    • copia licenței pentru serviciile prestate.
    • rechizitele bancare.
    • copia buletinului administratorului companiei.
  5. Pentru a primi răspuns la toate întrebările , Dvs vă puteți adresa către Departamentul Comercial, pe următoarele numere: (+373) 22-800-862, (+373) 22-800-863, (+373)60032328, e-mail: sale@paymaster.md, marketing@paymaster.md.

Pentru noi este o mare onoare de a fi partenerii Dvs!

Partenerii noștri